Alla inlägg den 25 maj 2012

Av sanna drott-gustafsson - 25 maj 2012 16:31

hej ja det var ju ett tag sen sist igen ;) jag glömmer bara bort o skriva här helaq tiden, ja thea har varit i USA o 4,5 veckor kom hem i förrgår så hästarna har haft vila i stort sätt hela tiden.. men hon red taxi igå o han gick faktiskt jättefint för att inte blivit riden på 4 veckor.. thea ska tävla han i hoppning ;) om två veckor på ronjas födelsedag. kommer nog gå bra hoppas vi hehe.. han har aldrig varit iväg på nått sånt men vi får hålla en tumme ;) jag har aragon här nu i 3 veckor mamma o pappa flyger till spanien idag. dom är i luften nu.. dom kommer hem den 6 juni så vi ska träffa dom på bugrun den 9-10 juni o lämna aragon o fira ronja. är fortfarande gravid så det höll sig bra :) den lilla är beräknad till 25 september o just nu säger dom att det är en tjej. så det blir väl en lilla syster till ronja :D

det sparkar på som bara den nu i magen är i v 23 nu. (22+3) så tiden går fort hehe..

nehe om jag skulle ta o försöka komma på nån middag.... ska åka o handla sen så kanske lyckas övertala fredrik om sibylla eller liknande ;)


ha det bra kramen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards