Alla inlägg under juni 2011

Av sanna drott-gustafsson - 29 juni 2011 18:48

hejsan

igår var elle här med barnen o vi badade lite i poolen. ronja tog sitt premiärdopp i poolen. skrek lite först men sen tystnade hon o plaskade :)


idag har vi oxå badat när vi kom hem :D

vi har lunchat med sandra o denise med barn idag, sen åkte jag till bvc o ronja fick sin ettårs-spruta. det gick bra :) hon väger nu 8710 gr och är 71 cm lång :) min lilla tjej börjar bli stor hehe


imorn ska vi eventuellt till high chaparall med elle och ak. och några barn hehe. vi får se hur det blir. elle ska höra av sig ikväll.


i helgen ska vi ner till leif i ekeryd och prata hyra :D


ha det bra kramen

Av sanna drott-gustafsson - 26 juni 2011 20:04

ja nu har jag då fått hem min nya sadel o den är helt betald oxå :) har ridit i den ett par gånger o både jag o taxi trivs kanon med den. han går kanon o jag sitter jättebra iden.


har kollat på gården i ekeryd för att hyra.. vi får se vad som sägs om den, ska även kolla på ett hus i traryd den 4 juli. var o kollade på ett stall idag i traryd, det var fint, liten bit att köra dit bara men vi får se vart vi bor sen.


jag hoppas lite på huset i ekeryd, vi får se vad hyran blir mm o vad fredrik tycker.


nehe ut o plocka klart i stallet. har tvättat det idag.


bye bye

Av sanna drott-gustafsson - 13 juni 2011 15:39

efter ett antal tester är jag inte gravid. köpte även ett i spanien för att vara extra säker hehe, måste sett kul ut att förklara för en spanjor som inte kan engelska att jag skulle ha ett gravtest haha, fick forma händerna över magen och säga test haha men han förstog iallafall haha.

vi hade det 3vligt i spanien, ronja skötte sig kanon både resan ner och hem.

onsdagen innan vi körde hem var jag på en ridtur, kanon härligt. lite otäkt att rida utan hjälm bara annars var det härligt att ut o galoppera.


vi firade ronjas ettårsdag förra helgen oxå. tiden går så fort, ett år sen hon togs ut ur min mage. sjukt.


helger som varit har vi varit i mantorp på bugrun. fina bilar som vanligt men det börjar spåra ur lite. för mkt fjortisar. näste år ska vi bo på lugna campingen o ge det ett eller två år till.


på fredag fyler jag år. hoppas på massa pengar haha då jag ska köpe en ny sadel. har sålt alla mina andra ;) har hittills fått ihop 6000 så jag behöver 3 till. hoppas bara sadeln finns kvar när jag väl fått ihop pengarna ;)


boendet kan jag inte kommentera då det inte hänt nått. inte ett skit. vi kommer nog aldrig härifrån haha.

kanske blir denna gård ändå i slutet. även om jag helst vill uppåt men det är fredrik som avgör om vi stannar eller flyttar. det är han som har jobbet. men vore bra o bestämt oss innan ronja börjar dagis.

nehe nu orkar jag inte mer. ronja började gråta oxå.


hejdå

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards