Alla inlägg under december 2010

Av sanna drott-gustafsson - 20 december 2010 19:44

ja snart e det juk :) om 4 dagar, det är måndag nu o på fredag är det julafton:P

ronja o jag har varit förkylda o febriga i över en vecka men i fredags vart vi feberfria båda två:P nu har vi bara hostan kvar, men den minskar.

igår spelade vi bingo hos sandra, vi provade frisyren igen till bröllopet, blev finfint. sen åt vi god mat o sen spelade o jag vann 100 kr wihii, sandra vann två sverigelotter, grattis grattis.

satte ut en annons på taxi i förrgår, har inte modet o orken att bråka med han varje gång vi ska rida suck, vi får se om någon svarar.


bye bye

Av sanna drott-gustafsson - 6 december 2010 19:04

hejsan.

var ett tag sen jag skrev, men har helt enkelt glömt bort det :)

ronja blev 6 månader igår.. stora tjejen nu hihi ska bli ett 6månaders kort snart.


jag red taxi igår, o det var energi i den pållen. först longerade jag honom ett tag  i snön sen atte jag upp o jobbade honom i skritt, gick bra sen skulle jag trava men det studstade lika mycket i framänden som i baken haha så jag la ner det för igår,, jobbade på i skritt o skrittade sen runt fältet i snö till knäna.. jobbigt men nyttigt hihi.

sen körde jag julle med kälken, rally på planen. kul var det men jag frös ganska bra när jag var klar


sen vart det bingokväll med sandra, martin o filippa. trevligt


ha det bra kramen

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards