Alla inlägg under juli 2011

Av sanna drott-gustafsson - 23 juli 2011 19:13

Ja det har ju hänt lite sen sist. förra måndagen skadade sig taxi, jag skulle ta in han från hagen o longera lite men när jag såg han hade han ett långt så bak på magen. ca 12-13 cm långt och ca 3 cm öppet. hämskt.

fick ta ut veterinär som sydde 10 stygn han kom på akuttid från laholm... kommer snart en räkning på ca 4000 kr...som hittat. eller inte. o försäkringen tar ca 100 kr av det... så jag skiter i att lämna in där o förlora min bonus o pott. tur jag jobbat hos ak så jag får lite extra pengar.

men men idag tog vi stygnen o det ser jättefint ut.

hade tänkt rida oxå men när jag stog o borstade så kom regnet. suck. får hoppas på bättre väder imorn. kommer nog bli åska inatt..

nehe nu ska vi snart titta på film, om bara lilla ronja vill somna först.

Av sanna drott-gustafsson - 7 juli 2011 17:20

ja det har egentligen inte hänt så mkt


har jobbat lite extra hos ak i veckan ska jobba imorn oxå. skönt o göra lite o få lite pengar ;)

snart kommer fredrik hem med pizza :) sen ska jag nog ge mej ut på tur med taxi.

om det inte är för mkt flugor

har köpt ett nytt flugtäcke till han som borde komma imorn tycker jag. o idag skickades en sadel till julle :) fick den för frakten så jag gav bara 249 kr för den. ibland ska man ha tur med sina inköp haha.


nehe nu är ronja på väg ut i köket bäst o springa efter, hon är inte still en sekund längre. hasar sig fram på rumpan.

swtäller sig upp i sängen oxå. ja snart springer hon rundor här hemma :)

ha det bra

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards