Alla inlägg under maj 2011

Av sanna drott-gustafsson - 19 maj 2011 10:07

hej hej

jag börjar bli lite orolig här att mina piller inte redigt fungerat som dom ska.

beställde tester i veckan som ska komma idag. får ta ett test idag o sen ta med mig 2 till spanien ifall det är negativt idag.


symptomen jag har är:

svullen mage

illamående ibland

som foglossning

ryggvärk/mensvärk

flytningar

trött

blåaktig "där nere"

huvudvärk

lite humörsvängningar


ja det är säkert mer som jag inte kommer på¨nu

vi får se vad testen visar

kan ju vara en bieffekt på pillrena med men men det märks


kram

Av sanna drott-gustafsson - 16 maj 2011 11:26

hejsan.

ja tävlingen gick bra. jag kom 3a (av 3 haha) men jag var felfri men så vågade jag inte gasa på eftersom det var första gången. men det gick kanon och julle skötte sig exemplarisk :D det blir nog fler tävlingar i framtiden.


vi håller på att försöka fixa hus i målilla. hoppas vi kan flytta i sommar.

på lördag åker vi till spanien. o är borta i 2 veckor guuud vad härligt :)


idag ska ronja till tandläkaren. får se vad den säger hehe. när jag fick kallelsen hade hon inga tänder haha men nu har hon två.

o så kan hon klappa händerna nu med hihi. o frågar om hon är farlig morrar hon haha ;) sen ibland kan hon visa hur stor hon är :D så duktig så min prinsessa o förra helgen lärde hon sig att gå om man håller i henne för balansen är ju inte den bästa


ska åka till balkheds sen för att se om en sadel har kommit hem som nancy tycker jag ska prova på taxi. o så försöker jag sälja min stocksadel, har sålt allroundsadeln till cicci. o snart har jag sålt min rockard jag köpte till taxi för jag kommer inte ha tid att köra honom känner jag. men vi körde han i lördags o han var snäll men jag litar nog inte helt på han för att köra honom heller så jag säljer den nu med. o får ihop lite pengar till sadeln ;)


nehe nu ska vi snart köra mot tandläkaren

ha de bra

kram kram

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards