Alla inlägg under februari 2011

Av sanna drott-gustafsson - 13 februari 2011 17:17

ja igår gick jag ner för altargången och blev fru gustafsson :Phela dagen var underbar, vädret perfekt, min röst höll både i kyrkan och när jag sjöng för fredrik på festen, wow, o det lät inte falskt hehe.kommer nog bilder snart

Av sanna drott-gustafsson - 6 februari 2011 19:34

ja oj då det var visste ett bra tag man skrev här o jag ber så mycket om ursäkt men jag har helt enkelt varken kommit ihåg eller haft tid att skriva här på ett tag.


fullt upp med bröllpsplanerna nu ju.. på lördag smäller det :) o kul ska det bli ja hehe.

igår var vi i simhallen i ljungby med matthias o emmy, fredrik o ronja badade o jag tittade på för min M var inte helt över tyvärr så jag vågade inte gå i vattnet på risk av röda spår efter mig, inte så frächt eller kul ne.


idag har hästarna varit lösa igen, men vi hade fullt av jägare här o dom skrämde väl hästarna så dom sprängde grinden igen men denna gång sprang dom iallafall mot huset o inte bort som dom senaste gångerna. dom måste varit rädda för inte ens jag fick gå fram till taxi han bara sprang, men till slut fick fredrik tag i julle o gick in´med honom i stalle to då sprang taxi efter, sen fick dom stå inne resten av dagen. men dom fick ju vara ute ett par timmar iallafall hehe. imorn gör vi ett nytt försök o hoppas dom e kvar i hagen eftersom jag e ensam imorn då fredrik jobbar.


sen ska jag till sandra imorn o göra slingor o testa frisyren en gång till o så ska vi prova med klänning o allt o se hur jag kommer se ut :) ska bli kul de hehe.

o på tal om det bra att jag kan påminna mig själv att jag ska upp o rolla av klännignen o trä den i en kläpåse (gjord av ett lakan hehe) så den håller sig ren o fin :)


nehe nu ska jag ut o fodra hästarna o släcka godnatt hos dom


ha det bra allihopa

kram kram

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards