Alla inlägg under oktober 2010

Av sanna drott-gustafsson - 30 oktober 2010 08:59

ja sam sagt det var ett tag sen, men min dator har krånglat och vi bytte webbläsare och jag med mitt minne glömde bort adressen hit haha.


men denna vecka har fredrik varit i budapest, så min mamma har varit här mån tills igår. fredrik är på väg hem så han kommer när som. har bara kunnat rida en dag pga vädret men herregud vad pigg min pojk var haha.

i onsdags var vi i väla o famillia... gick lite pengar haha.


nu är jag hungrig.. nu får fredrik komma....

ronja är lite slemmig, vet inte omdet är förkylning eller tänder på g.

hon har ingen feber...


ha det bra

Av sanna drott-gustafsson - 9 oktober 2010 22:15

ja då var även denna dag avklarad.

men kan ju börja med att i torsdags var vi på bvc med ronja, hon väger nu 5400g och är 60 cm lång. hon växer så det knakar.

igår var jag på väla med sandra,filippa o denise,my och ylva,hugo och självklart ronja då hehe. blev en pyjamas, en pandadräkt, rutig byxdress, hängselbyxor rosa med hello kitty, mössa, blå tigerfilt och nallepuh böcker. har även köpt mys 1års present.

idag har sandra, martin och filippa varit här. först red jag och sandra ut på hästarna, innan vi kom iväg småbockade taxi med sandra, det visade sig att han hade en äcklig älgfluga på rumpan. men när den var borta lugnade han ner sig och vi kunde rida ut.

sen har vi ätit tacos och "janets fruktsallad" gott sen har vi gjort ronjas hand och fotavtryck klara. och kollat på film men nu har dom åkt hem.

nehe nu blir det sängen.

nattinatt

Av sanna drott-gustafsson - 4 oktober 2010 10:43

ja

det var ju dop i lördags.

det hela började i torsdags med att jag stekte all kyckling.

fredagen gjorde vi tårtor, sallad, upplägg av all mat o så fixade vi lite i lokalen.

lördagen var lyckad maten räckte :) blev massa kaffe över så vi köpte nog lite för mycket men men hehe.

det var en lyckad dag iallafall. fina paket till lilla ronja oxå tack för dom.

ska försöka få ihop lite tackkort snart oxå. ska bara ta på ronja sina kläder igen och ta kort hehe.

igår var vi på barnloppis jag,mamma,pappa och william. fredrik var hemma med ronja han hade lite ont i huvudet. hittade en del fina saker.

på kvällen åkte vi till sandra o martin och kollade på film och åt kina mat, fredrik, martin,rasmus och tessan åt pizza hehe.

kanska jag med skulle ha gjort för inatt rann det ur mig men men kanske var all nervositet som släppte haha.

idag har jag använt min bärsjal som ronja fick av sin gammelmormor. ronja var i den medans jag fodrade, gjorde om ingången i hagen och tog ut hästarna. märkte inte ens att hon satt där hehe. och hon somnade nästan med en gång lillstumpan.

ja det var en liten sammanfattning av dom senaste dagarna ;D


ha det bra kram

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards