Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

poolbad

Av sanna drott-gustafsson - 29 juni 2011 18:48

hejsan

igår var elle här med barnen o vi badade lite i poolen. ronja tog sitt premiärdopp i poolen. skrek lite först men sen tystnade hon o plaskade :)


idag har vi oxå badat när vi kom hem :D

vi har lunchat med sandra o denise med barn idag, sen åkte jag till bvc o ronja fick sin ettårs-spruta. det gick bra :) hon väger nu 8710 gr och är 71 cm lång :) min lilla tjej börjar bli stor hehe


imorn ska vi eventuellt till high chaparall med elle och ak. och några barn hehe. vi får se hur det blir. elle ska höra av sig ikväll.


i helgen ska vi ner till leif i ekeryd och prata hyra :D


ha det bra kramen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna drott-gustafsson - 25 maj 2012 16:31

hej ja det var ju ett tag sen sist igen ;) jag glömmer bara bort o skriva här helaq tiden, ja thea har varit i USA o 4,5 veckor kom hem i förrgår så hästarna har haft vila i stort sätt hela tiden.. men hon red taxi igå o han gick faktiskt jättefint f...

Av sanna drott-gustafsson - 6 februari 2012 14:18

ja jag har ju totalt glömt bort att skriva här på ett tag. det går frammåt med hästarna, julle jobbar på bra o taxi blir bättre o bättre.. nu blir det mest markarbete o lugna turer för mig ett tag framöver ;) thea tar dom ansträngande ridpassen och u...

Av sanna drott-gustafsson - 24 september 2011 18:09

ja vi har ju flyttat sen jag skrev sist.. vi bor nu i det gula huset mitt emot det vi ska bo i sen. i onsdags skulle jag ta ner hö från skullen men när jag skulle flytta över foten från stegen till skullen gled stegen iväg o jag flög ner, tur att i...

Av sanna drott-gustafsson - 23 juli 2011 19:13

Ja det har ju hänt lite sen sist. förra måndagen skadade sig taxi, jag skulle ta in han från hagen o longera lite men när jag såg han hade han ett långt så bak på magen. ca 12-13 cm långt och ca 3 cm öppet. hämskt. fick ta ut veterinär som sydde 10...

Av sanna drott-gustafsson - 7 juli 2011 17:20

ja det har egentligen inte hänt så mkt   har jobbat lite extra hos ak i veckan ska jobba imorn oxå. skönt o göra lite o få lite pengar ;) snart kommer fredrik hem med pizza :) sen ska jag nog ge mej ut på tur med taxi. om det inte är för mkt ...

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards