Alla inlägg under februari 2012

Av sanna drott-gustafsson - 6 februari 2012 14:18

ja jag har ju totalt glömt bort att skriva här på ett tag. det går frammåt med hästarna, julle jobbar på bra o taxi blir bättre o bättre.. nu blir det mest markarbete o lugna turer för mig ett tag framöver ;) thea tar dom ansträngande ridpassen och uteritterna. vill ju inte ramla av o ramla på magen nu ;)

har inte berättat för många men eftersom typ ingen läser detta än gör det ju inget att jag skriver det här haha. ronja ska få ett syskon i höst om allt går som det ska. ska till bm imorn för första gången.

helgen har varit bra har varit bortbjudna på middag varje dag så jag har inte behövt laga middag på hela helgen haha.

ronja växer som bara den.. o hon pratar o håller på i ett. man förstår inte allt för mycket hon säger men vissa grejer förstår man haha ;)

nehe nu ska jag vila lite innan jag drar igång pluggandet igen (pluggar företagsekonomi nu)

Presentation

mitt namn är sanna och är en nybliven mamma med en del djur här hemma. ska försöka skriva så mycket jag kan om vad som händer här hemma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards